Jeść czy nie jeść?

W ostatnim czasie prowadziłam posty. Co drugi dzień nie jadłam i czułam się świetnie.
Na wakacjach to się zmieniło. Jadłam tam dużo, może nie przesadnie ale te moje posty poszły w zapomnienie.
Myślę nad powrotem, ale jak każdego dnia sobie to obiecuję to jest ciężko.
Powiedziałam sobie że będę teraz jadła po 500 kcal na zmianę z głodówkami. Fajny pomysł? Wydaje się ze tak.
Zerwałam z chłopakiem i jak ostatnio tej samotności nie odczuwałam tak teraz z każdym dniem jest silniejsza, ale tak musiało się stać.
Wszystko jest popieprzone. Stoję w ciągłym miejscu. Schudłam niby te 4 kg, ale chce więcej!
Czas na zmiany!

Komentarze

  1. Czasem trzeba podjąć decyzję o rozstaniu, bo we dwoje gorzej niż osobno. Mam tylko nadzieję, że to nie Twoje niejedzenie na to wpłynęło. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz